Klacht: Reparatie verzoek wordt niet gehoord

op 22 september 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op woensdag 13 september heb ik contact gehad met bcc omdat onze wasmachine een defect vertoonde. Omdat wij 5 jaar garantie hebben bijgekocht zou bcc mij binnen 2 dagen bellen voor een afspraak. De volgende dag(donderdag 14 september) heb ik weer gebeld, omdat ik de 2 dagen verkeerd begrepen heb. Bcc vertelde dat de melding is het systeem stond, onder het verkeerde adres (had ik telefonisch gewijzigd) en aangegeven dat er op een ander telefoon nummer gebeld moet worden. Ik moest nog even wachten. Vrijdag 15 september heb ik weer gebeld omdat ik nog niets gehoord had, weer telefoonnummer doorgegeven en het adres gewijzigd. Ik moest nog wachten omdat ik na 5 uur belde en de reparatielijn dan gesloten is. Inmiddels is het vrijdag 22 september en hebben wij nog steeds niets gehoord.
Mijn vriend heeft de wasmachine weer draaiende kunnen krijgen omdat wij met 2 kinderen onder de 4 jaar de wasmachine echt nodig hebben, maar dit is waarschijnlijk tijdelijk.
Schandalige service van bcc.

Ik wil dat bcc de beloftes nakomt die ze maken. Er wordt beloofd dat er binnen 2 werkdagen een afspraak wordt gemaakt. Inmiddels ben ik anderhalve week verder. Dus met spoed contact.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 09 oktober 2017 om 09:18 geantwoord

Heeft op 09 oktober 2017 om 12:48 geantwoord

Goedemiddag,
Ik heb nog steeds geen contact gehad met BCC.
Wie heeft bepaald dat deze klacht is opgelost? Dit is de grootste onzin.

Alle klachten die gemeld zijn door Samm789