Klacht: reparatie van nieuwe fiets

op 26 oktober 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe fiets, week later verschillende defecten gemeld. Oplossing zou zijn mobiel servicepunt die komt aan huis dit repareren. Klinkt goed, enkel komen deze niet opdagen ook nooit meer iets van gehoord. Daarna zou mijn fiets naar amsterdam moeten dit omdat het servicepunt in mijn woonplaats met vakantie zou zijn. (paar dagen dicht) maar goed, dag na ophalen van defecte fiets was dit servicepunt al open dus volledig onnodig is deze fiets naar amsterdam gegaan. Na reparatie terugbreng afspraak gemaakt en naar nu blijkt kunnen ze ook daar niet aan voldoen en word het een dag later. Al met al veel miscommunicatie en smoesjes/kastje/muur verhaal. Simpele reparatie loopt al weken. Totaal niet tespreken over de houding van de klantenservice.

Met een oprecht excuses, een degelijke vergoeding, en echt een aanpassing in de service. Laat al deze fouten een punt van aandacht zijn hoe het vooral niet moet. Fout op fout op fout dat kun je ook aannemen en laat dat een leermoment zijn. Communicatie daar kunnen ze nog wel heel veel in leren want dat niveau is nu bar slecht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 26 oktober 2017 om 13:32 geantwoord

Beste Jeffrey,

Bedankt voor je bericht. We vinden het spijtig om te lezen dat je fiets na zo'n korte tijd al defect is geraakt. Ik heb de historie doorgelezen, en zie inderdaad dat er in eerste instantie een opdracht werd aangemaakt voor een mobiel servicepunt. De reden dat de opdracht is verzet naar onze hoofdlocatie te Amsterdam is tweeledig. Enerzijds is dit omdat zij inderdaad een aantal dagen dicht waren, anderzijds omdat een probleem met de aandrijving van een e-bike vaak niet door een mobiel servicepunt kan worden opgelost. Soms is dit wel mogelijk, maar dit is afhankelijk van de complexiteit van het probleem. Het komt namelijk regelmatig voor dat zij niet de juiste tools bij zich hebben om elektronische problematiek op te sporen, dan wel op te lossen.

Dit doet niets af aan het feit dat wij inderdaad gecommuniceerd hebben om de fiets vandaag te leveren. Dit is niet gebeurd. Onze excuses voor het ongemak hiervoor. We zien dat er inmiddels een nieuwe afleveropdracht staat ingepland voor morgen (27 oktober).

Bedankt voor het delen van je feedback hierover. Dit gebruiken we graag voor het verbeteren van onze toekomstige dienstverlening. Ter compensatie willen we je graag EUR 30.00 shoptegoed aanbieden in onze webwinkel op www.fietsenwinkel.nl.

Mochten er nog vragen zijn, dan horen we dit graag.

Maarten - Fietsenwinkel.nl

Heeft op 26 oktober 2017 om 14:02 geantwoord

30 euro heb ik enkel al moeten aanwenden om jullie te bellen. Dat is nog los van het ongemak. Het dubbele zou meer rechtdoen aan deze dwaling.

Alle klachten die gemeld zijn door stam1985