Klacht: Reparatie van 13 weken!!!

op 21 juli 2016 over Nederlands Slaapcentrum in de categorie Bedden

Bij levering van het bed was het hoofdbord beschadig (leer was gescheurd op verschillende plekken) en een stuk van de poot afgebroken.

Bij het ophalen van het hoofdbord door NL slaapcentrum werd de poot direct vervangen. De reparatie van het hoofdbord kon zes weken duren.

Deze week (5 weken later) contact gehad over het hoofdbord. Het werd niet terug gestuurd naar de fabrikant omdat deze het te druk had, maar zelf gerepareerd. Dit kon nog tot 3 weken ná de bouwvak vakantie duren. In totaal dus 13 weken!

Hiermee ging ik niet akkoord en wilde een nieuw hoofdbord of de koopovereenkomst ontbinden. Na contact te hebben gehad met de consuwijzer een email gestuurd met de mededeling dat ze niet aan de termijn van reparatie kunnen voldoen en ik mijn koopovereenkomst wil ontbinden en geld terug wil. Ik zou hier volgens de wet recht op hebben volgens de consuwijzer.

Krijg doodleuk een mail terug van Nederlands Slaapcentrum dat dit niet kan. Ik citeer ” Verder dienen wij ons te conformeren aan het bedrijfsbeleid wat betekent dat een annulering niet mogelijk is”. Vreemd dat Nederlands Slaapcentrum boven de wet staat, toch?

Gerepareerd hoofdbord binnen 2 weken. Had ze de kans gegeven binnen 3 weken maar is inmiddels weer een week voorbij.

Nieuw hoofdbord

Geld terug

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nederlands Slaapcentrum over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Samyon