Klacht: Reparatie service Samsung traag en vaag

op 04 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik had 25 juli een S7 Edge gekocht, deze begon na een maand strepen in het scherm te vertonen. Ik heb hem toen door samsung op laten halen, hij zou dan met 3 dagen weer terug zijn. Het ging al verkeerd met ophalen. Het koeriers bedrijf kwam niet opdagen, dus volgende dag nog een kans. Kreeg dag daarna mailtje dat ze het hadden ontvangen en gingen repareren. Paar uur later kreeg ik een mailtje dat ze een onderdeel nodig hadden die niet op voorraad was (wat raar is voor een reparatie centre van samsung) maar goed, moest er even op wachten, verder geen info. Volgende dag ging ik maar bellen omdat mijn standby in ging en mijn telefoon dan nodig is. Krijg ik te horen dat hij niet gerepareerd word, maar ik zou een code krijgen waarmee ik een nieuwe kan kopen. Dus ik zeg prima en verwachte de code uiterlijk de volgende dag. Niet dus, Nu 3 weken verder en meerdere telefoontjes en FB berichten later krijg ik alleen maar te horen dat het crediteren via meerdere afdelingen gaat en daarom even kan duren en ik moet maar geduld hebben. Wat is even? Ik vind 3 weken niet wven, wat een verchrikkelijke service! De reparatie afdeling moet toch tegen afdeling finance kunnen zeggen dat reparatie niet mogelijk is waarna er een code word gemaild voor een nieuwe telefoon? Waarom moet dat in vredensnaam 3 weken duren??? Ik ben zeer diep telleur gesteld in de service van Samsung, ze moeten zich schamen.

Ze hadden meteen een nieuw toestel of credit code moeten sturen (gezien die van mij nog geen 2 maanden oud was). In plaats van mensen weken lang aan het lijntje te houden omdat ze zelf de boel niet op orde hebben. Het op de hoogte houden van de stand van zaken was ook verschrikkelijk.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wasabi1814