Klacht: Reparatie service

op 14 juli 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Meld klacht bij BCC Dinsdag 11 Juli.
Klacht word doorgezet naar Samsung, die neemt binnen 48 uur contact op voor afspraak.
Donderdag 13 Juli nog niets gehoord.
BCC gebeld (krijg uiteraard iemand anders aan de telefoon)
Krijg advies Samsung te bellen.
Samsung gebeld, had een verkeerd telefoonnummer doorgekregen maar nummer opgezocht en gebeld.
Bij Samsung niets bekend!
Bel BCC.
Krijg advies tot de avond geduld te hebben en wanneer ik niets gehoord te heb, BCC te bellen.
Niets van Samsung gehoord dus weer BCC gebeld (Wederom iemand anders aan de telefoon)
Kunnen niets doen behalve melding opnieuw opnemen of de volgende dag te bellen met reparatie afdeling (ander telefoonnummer gekregen).
Bel vrijdagmorgen en verneem dat serienummer niet klopt (serienummer doorgegeven dat op de order bon stond).
Gevraagd word het serienummer op de tv op te zoeken.
Is beetje lastig dus overeengekomen dat ik foto’s zou maken en per mail versturen.
Dit gedaan.
Blijkt een letter te ontbreken, dit is bekend maar niet dat iemand van BCC contact opneemt of zo.
Vrijdag in de voormiddag nog eens gebeld naar de status.
Krijg weer iemand aan de telefoon die alleen kan zeggen dat ze de melding zullen doorgeven aan Samsung.
Eis een leidinggevende aan de telefoon maar het enige wat ze zeggen is dat ze zelf niets kunnen doen en van de fabrikant afhankelijk zijn.
Weekend staat voor de deur dus de kans dat er vandaag een afspraak gemaakt zal worden is nihil.

BCC low prices, high service.

Vergeet dat high en de betekenis van het woord service kennen ze niet.

1) zeer slecht bereikbaar
2) krijgt medewerkers aan de telefoon die alleen kunnen melden maar geen oplossing bieden, alleen excuses kunnen aanbieden voor de slechte bereikbaarheid
3) steeds andere medewerkers zodat je je verhaal keer op keer moet herhalen
4) reparatie melden, duurt 48 uur om een afspraak, let wel AFSPRAAK, te maken.
5) word niet terug gebeld wanneer er iets niet klopt
6) na 4 dagen is er nog geen uitzicht op reparatie
7) sluit een verzekering dus je gaat ervan uit dat je dan een goede, snelle service krijgt. Helaas!

BCC verschuilt zich achter Samsung aangezien ze een tussenpersoon zijn.
Dit vertellen ze niet wanneer je de TV koopt………….!
BCC heeft toch geleverd en BCC moet toch een oplossing aanbieden?

Wat moet ik hier op zeggen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 31 juli 2017 om 12:36 geantwoord

Beste heer/mevrouw Bakker,

Het is vervelend om te vernemen dat u het gevoel heeft niet op tijd geholpen bent geworden.

Het is wel een feit dat BCC een tussenstation is waarbij we bemiddelen tijdens uw reparatietraject. Hadden we onze eigen reparatie afdeling dan was u natuurlijk veel sneller geholpen. Helaas hebben we geen sturing in hoe snel Samsung de reparaties afwikkelt. En zijn we volkomen afhankelijk van hoe snel u daar geholpen kan worden.

Ik zie dat er op 20-07-2017 een huisbezoek bij u is geweest. Hopelijk is het defect aan uw televisie toestel inmiddels verholpen.

Kim
BCC Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door Hoe bestaat het