Klacht: reparatie schoenen

op 25 mei 2018 over Bristol in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

L.S.

Gister middag mijn schoenen opgehaald bij de Bristol in Beilen. Een paar maand geleden nieuwe schoenen aangeschaft bij deze winkel. Echter liet een stukje zool los van de schoen (links). Dit zou kosteloos gerepareerd worden. Echter bleek gistermiddag na het ophalen toen ik thuis kwam (schoenen gekocht in Beilen, woon zelf in Hoogersmilde) dat hetzelfde stukje zool helemaal niet gelijmd is zoals afgesproken! Er is gewoon niets met de schoen gedaan!

Dit is de laatste keer geweest dat ik iets in dit filiaal heb gekocht! Ik voel me aardig verneukt en het betuigd tevens niet echt van betrouwbaarheid mbt de onderling afgesproken service om de schoen (kosteloos) te lijmen!

Jansen

Gewenste Oplossing:

Dit zou ik zijn geweest als de schoen daadwerkelijk gelijmd bleek. Ik blijf niet afreizen van en naar beilen. (Reeds twee maal heen en twee maal terug gereden om de schoenen te brengen en halen).

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bristol over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bristol in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Paja001