Klacht: Reparatie samsung stofzuiger

op 10 september 2018 over Servilux in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

06-06-2018 is mijn stofzuiger opgehaald ter reparatie. 2 weken daarna werd ik gebeld met de vraag of mijn stofzuiger al was opgehaald aangezien deze niet hadden ontvangen. Vanaf toen begon het. Sinds 21-06-2018 blijft de status van mijn dossier op onderdelen bestellen staan. Krijg geen duidelijke antwoorden op mijn emails en telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Inmiddels zijn we 3 maanden verder en weet ik niet wat er nu aan de hand is. Mijn garantie is nu ook 3 mnd verder en heb niet een gebruik kunnen maken van mijn stofzuiger. Mijn laatste email die ik gestuurd heb ik ip 31-08-2018 en heb hier nog geen antwoord op ontvangen

Gewenste Oplossing:

Mijn stofzuiger gerepareerd terug of een nieuwe

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Servilux

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Servilux nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cyndiromy