Klacht: Reparatie rond de garantieperiode

op 10 oktober 2016 over Dell in de categorie Electronica - Computers

Momenteel zit ik nu twee weken voor mijn examen periode, en begon mijn laptop ongeveer één tot twee maanden voor mijn garantieperiode te malfunctioneren. Het betreft een garantieperiode van een jaar. Ik heb technische support gebeld die de verkeerde oplossing bood, waardoor het probleem uiteindelijk niet werd opgelost. Dit nam ook weer tijd in beslag van mijn garantieperiode. Ik heb nogmaals technische support gebeld en Dell heeft als enige oplossing dat ze mijn laptop ophalen en over tien dagen terug leveren. Als werkende student is dit voor mij onmogelijk, want ik ben afhankelijk van mijn laptop. Mijn laatste examen eindigen negen dagen na mijn garantieperiode pas. Dell kan voor mij geen tijdelijke laptop bieden als vervanging, en heeft geen andere oplossing; of ik laat mijn laptop nu repareren, waardoor ik tien dagen zonder laptop zit, twee weken voor mijn examenperiode, of ik wacht tot mijn examens klaar zjin en betaal honderden euros aan reparatiekosten. Het feit dat de laptop begint te malfunctioneren dichtbij het einde van mijn garantieperiode is buiten mijn controle; Dell kan in dat geval niet redelijkerwijs verwachten dat klanten tien dagen lang zonder enige laptop moeten zitten. Ik had best genoegen genomen met een tijdelijke laptop, maar deze service biedt Dell niet. De situatie waarin Dell me nu heeft geplaatst is belachelijk en het is aan hun de verantwoordelijkheid om er wat aan te doen. Het is al slecht genoeg dat het product zich binnen een jaar begeeft, alhoewel dit kan gebeuren, vandaar is er ook de garantieperiode. Maar dat Dell in dat geval geen enkele compromis biedt, is verschrikkelijke klantenservice.

Wanneer Dell een redelijke oplossing biedt; dat kunnen er meerdere zijn. Of ik krijg een tijdelijke laptop zodat ik kan blijven werken en studeren, of mijn garantieperiode wordt met een paar dagen verlengd.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AG93750