Klacht: Reparatie Philips Televisie

op 29 augustus 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 4 Augustus heeft BCC mijn Philips televisie afgehaald voor reparatie, deze televisie had nu al een half jaar kuren (steeds uitvallen) wat nu steeds erger werd. Op 11 Augustus krijg ik reactie dat het goede nieuws was dat de televisie gerepareerd kon worden, maar het slechte nieuws was dat hier helaas kosten aan verbonden zaten van €187,39. Ik was het er niet mee eens maar ben uiteindelijk dan toch maar accoord gegaan. Hierna heb ik werkelijk niets meer gehoord.
Vanmorgen 29-08 krijg ik plotseling bericht dat mijn televisie toch opeens niet gemaakt kan worden, en dat ik naar de winkel moet voor een vervangend product, waarvan de verkoopadviseur de mogelijkheden graag met mij door neemt. In de winkel aangekomen word er druk gebeld en komt de conclusie: ik krijg ongeveer 40% van mijn aanschafbedrag terug. En kan eventueel een andere televisie aanschaffen.

Gewenste Oplossing:

Een gerepareerde televisie terug, zoals beloofd en waar ik accoord voor gegeven heb. Of een redelijke vervanging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 02 september 2016 om 12:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Smit,

Vervelend om te horen dat uw tv niet meer te repareren valt.

Ik heb contact gehad met het filiaal en begrepen dat de situatie ondertussen naar tevredenheid is opgelost.

Ik wens u veel plezier van uw nieuwe tv.

Met vriendelijke groet,
Mieke
BCC
.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. ..

Alle klachten die gemeld zijn door S.Smit