Klacht: Reparatie onderstel wandelwagen

op 22 juli 2019 over Baby-Dump.nl in de categorie Babykleding

Mijn vriendin en ik hebben op vrijdag 31 mei het onderstel van onze wandelwagen weggebracht en een vervangend onderstel meegekregen.
Helaas heeft dit vervangende onderstel geen opbergvakken waardoor we er – buiten het feit dat onze baby erin kan liggen – verder geen praktische activiteiten mee kunnen verrichten. Echter, met de mededeling dat de reparatie maximaal 3, 4 weken zou duren, hebben we ervoor gekozen om dit vervangende onderstel te gebruiken. Anders hadden we immers helemaal niets gehad.

Na enkele malen zelf contact gezocht te hebben (telefonisch was de wachttijd erg lang en op mail werd maar mondjesmaat gereageerd) kregen we te horen dat in week 2829 het onderstel klaar zou zijn, kosteloos.

Ik heb inmiddels diverse malen gebeld (verbinding vanwege lange wachttijd automatisch verbroken) en e-mails gestuurd (geen reactie mogen vernemen). Na een maand zonder bericht en geen reacties op mijn berichten van maandag 8 juli (week 28), vrijdag 12 juli (week 28), dinsdag 16 juli en vrijdag 19 juli (week 29) besloot ik zojuist maar weer eens te bellen. Wederom werd de verbinding direct verbroken.

Voor mijn vriendin en ik is het – zoals ook eerder kenbaar gemaakt – vrijwel onmogelijk om op deze korte termijn nog te regelen dat we de wagen tijdig op kunnen halen, daarom willen we hier graag op tijd informatie over hebben. Of jullie moeten deze komen bezorgen en het vervangende onderstel meenemen. Dat lijkt me een gepaste oplossing gezien de vertraging en dat wij zelf steeds opnieuw informatie op moeten vragen.

Het blijft echter maar stil en ik ben het wachten en de reactieve houding van een organisatie die toch proactief zou moeten handelen nu wel helemaal beu. Als er een levertijd niet helemaal gehaald wordt heb ik daar niet zo’n probleem mee, als er maar gecommuniceerd wordt. Echter horen we helemaal niets en wordt er ook geen poging ondernomen om ons goed te informeren.

Dat wij zo snel mogelijk ons originele onderstel in bezit hebben en een passende tegemoetkoming voor het ongemak.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby-Dump.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby-Dump.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]