Klacht: Reparatie MacBook

Johan van der Waal op 14 november 2017 over Amac in de categorie Computerwinkels

op 4 september een MacBook ingeleverd bij AMAC die een reparatie op garantie voor Apple zou uitvoeren. Apple verwees ons naar AMAC.
Omdat de MacBook nodig is voor de opleiding is een tijdelijke MacBook gehuurd bij een ander bedrijf. Met de toezegging van AMAC max. 6 weken inmiddels na veel pogingen tot contact met AMAC is er een prijsopgaaf gedaan. Die valt volgens hen niet onder de garantie omdat Apple het niet juiste nummer heeft doorgegeven. Apple contact levert als reactie op dat zij niet snappen waarom AMAC zo moeilijk doet.
Daarmee is de MacBook niet gerepareerd natuurlijk.
Vandaag de melding gehad dat wij blijkbaar niet akkoord gaan met reparatie in mail 1 en in mail 2 (dezelfde als 2 weken geleden) dat ze geconstateerd hebben wat er is maar dat ze een nummer van Apple nodig hebben.
Oftewel een eindeloze loop, met de slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt. (AMAC)

Wanneer AMAC nu eens de moeite neemt de juiste persoon (doorgemaild) bij Apple te contacten zoals deze ook verzocht, dan kan de reparatie gewoon onder gerantie worden uitgevoerd.....

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amac

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amac nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door