Klacht: Reparatie laptop

op 18 mei 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb in 2014 een HP laptop aangeschaft bij wehkamp. Jammer genoeg moest ik die afgelopen maart opsturen voor reparatie.
Ik kreeg pas 2 weken na verzending een bevestiging dat ze mijn laptop hadden ontvangen en dat ze eraan gingen werken. Vervolgens ongeveer 1 week daarna krijg ik te horen dat de verzekering die ik had gekocht de schade niet vergoed en dat ik €92 moest betalen als ik het wou laten repareren. Ik heb een verzekering van 3 jaar dus nam ik vervolgens contact met wehkamp en die zeggen dat het probleem aan de accu/batterij lag en dat die maar 6 maanden garantie had. Ik dacht maar het hoort toch ook bij de laptop hoezo heeft de laptop 3 jaar garantie en de accu/batterij alleen 6 maanden ? En als het echt zo is bij de aanschaf hadden jullie niks erover vermeld en geen eens op de verzekeringspapieren staat dat vermeld. Het verbaasde mij heel erg maar ik ben student en ik heb mijn laptop hard nodig dus in hopeloosheid en met de gedachte dat het snel zou gaan heb ik gewoon maar meteen betaald. Vervolgens krijg ik 1 week later bericht dat er onderdelen moesten worden besteld en dat het ongeveer 15 dagen zou duren om de laptop te repareren. Ok dus ik wacht en na de 15 dagen hoor ik nog steeds niks. Ik nam vorige week contact met wehkamp en vervolgens zeggen ze dat in het systeem te zien is dat ze ermee bezig zijn gegaan dus waarschijnlijk krijg ik deze week iets te horen, wat ook niet is gebeurd. Ik belde vanmorgen nog een keer en dan krijg ik nu te horen dat in hun systeem staat dat ze bezig zijn maar dat ze pas over 3 dagen ofzo iets kunnen vermelden omdat ze nog op bestelde onderdelen wachten. Naa het is echt een zooitje bij wehkamp ik ga nooit meer iets bestellen daar. Totaal geen service en het lijkt alsof je voor niks betaald.

Ik ben tevreden als ik gewoon per direct mijn gerapereerde laptop terugkrijg. En zou graag willen weten of ik inderdaad die €92 moest betalen want nergens staat accu/batterij heeft maar 6 maanden garantie belachelijk gewoon.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 18 mei 2016 om 11:58 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Zulily