Klacht: reparatie laptop

op 10 februari 2016 over Campusshop in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

laptop op aanraden van de school bij campusshop gekocht.
vanaf het begin last van ontvangen WIFI op school beperkte ontvangst.
totaal 3x opgestuurd, 1x naar paradigit (Zelf gebracht) waar alles is gereset.
paradigit vertelde nog dat de laptop er zo goed als nieuw uitzag.
uiteindelijk toch niet goed na contact met hp en campus naar hun zelf opgestuurd in doos(zelfde doos waar deze al 3x was opgestuurd) met wit verpakkingsfoam. 22 januari. 29januari gebeld naar status.
nu blijkt het scharnier kapot te zijn.en valt het niet onder de garantie en kunnen ze niet helpen.en vertikken het om te bellen. ook is de doos opeens niet beschikbaar en zeggen ze dat ze deze niet hoeven te bewaren .beetje kastje naar muur verhaal met geen bevredigende oplossing. ben er echt klaar mee mijn zoon zou met een nieuwe laptop moeten werken maar zit nu met een oude van mijzelf.

Gewenste Oplossing:

als ik mijn geld terugkrijg of een alternatief geleverde met dezelfde waarde

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Campusshop over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Royvm

8 maanden geleden - Het heeft even geduurd, maar de klacht is goed afgehandeld! ­čĹŹ­čĆ╗.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Campusshop in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Royvm

7 maanden geleden - Naar tevredenheid opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Campusshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Campusshop

Heeft op 03 oktober 2016 om 16:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Royvm