Klacht: reparatie langzaam

op 30 april 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

6 weken geleden op een vrijdag heb ik mijn telefoon naar telfort gebracht voor een schermreparatie. Toen werd er tegen mij gezegd dat het ongeveer 2 weken zal duren en dat mijn telefoon aankomende woensdag zou worden verstuurd naar het reparatiebedrijf. Ten eerste is mijn telefoon een woensdag later opgestuurd door telfort. Ten tweede zijn we nu 6 weken verder en heb ik mijn telefoon nog steeds niet. Ik vind dit echt niet normaal dat het zo lang moet duren.

Ik vind dat als Telfort weet dat de reparatie zolang duurt, dat mij niet wijs gemaakt moet worden dat het binnen 2 weken klaar is. Ook vind ik de verzendingen schandalig traag. Van telefoonverzending tot prijsopgave verzending (deze brief kwam na 1,5 week binnen na verzending). Ik eis een excuses van Telfort. Ik ben al 4 jaar lang vaste klant en ik vind echt dat ik beter behandeld mag worden na zoveel jaar.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anton Kuijpers