Klacht: reparatie karcher

op 06 juli 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

ik heb op 30 maart een karcher wv2 plus gekocht bij wehkamp . is op tijd geleverd. maar na 3 keer deed de oplader het niet meer. reparatie verzoek naar wehkamp binnen 2 dagen zou de firma karcher contact met mij opnemen. niets dus weer een klacht weer niets toen gebeld,, kreeg ik te horen ik had waarschijnlijk een fout apparaat gekregen. ik heb ze bestookt met mails firma karcher heeft zelfs nog gemaild naar wehkamp, ik ben nu een maand verder en nog niets. mijn geduld raakt op. wekamp eens maar nooit meer.

ik wens mijn geld terug want als ik een vervanging krijg wat staat me daar weer mee te wachten

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 06 juli 2016 om 14:21 geantwoord

Beste Marlou,

Ik vind het erg vervelend dat je een klacht hebt op het artikel. Ik zie dat je het artikel hebt aangemeld ter reparatie en dit is ook in behandeling genomen. Ik stel voor dat je het artikel retour stuurt zodat het verwerkt wordt als retour. Zodra dit verwerkt is, zul je het aankoopbedrag z.s.m. terug ontvangen op je rekening.

Ik heb je een formulier gestuurd die je bij het artikel mag bijvoegen. Je kunt het artikel zelf naar een DHL punt brengen of je kunt een afspraak maken om het op te laten halen thuis.

Mijn excuses voor het ongemak.

webcareteam wehkamp

Heeft op 06 juli 2016 om 14:27 geantwoord

ik heb het app goed gebruikt en ga zeker niet akkoord met het door wehkamp evt. terug sturen van het app. daar ik nooit de zekerheid heb dat ik een perfekt werkende kacher heb gehad. deze kan evengoed terug gestuurd zijn door iemand en door wehkamp weer door verkocht aan mij. ik stuur het artikel zo snel mogelijk terug. en wens mijn geld terug zodat ik het zelfde app ergens anders kan kopen waar de service goed is 1 maand wachten dit is voor de zotte

Reactie van de melder van de klacht mlah1954

10 maanden geleden - ik koop nooit meer iets bij wehkamp zeer slechte service. een maand wachten op reactie

Bericht van Wehkamp

10 maanden geleden - Goedemiddag, We begrijpen dat het vervelend is. Echter kunnen we het proces niet versnellen en willen we je vragen om het artikel retour te sturen. Hiervoor is je een formulier gestuurd. Wil je de verzonden mail even opvolgen? Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door mlah1954