Klacht: Reparatie Hermes Apple watch

op 28 juni 2019 over Amac in de categorie Computerwinkels

Klacht over Hermes Apple watch

Beste heermevrouw,

Bijdeze dien ik een officiële klacht indienen.

Ik heb mijn Hermes Apple watch 8 mei 2019 op de Stationsplein gebracht want the crown werkte niet meer. Daar werd ik al niet zo netjes behandeld door Julian. Maar ik had weinig keus mijn horloge werkte niet naar behoren en moest het maar accepteren.

Tijdens de prijsopgave werd duidelijk bij Amac dat het om een Hermes Apple watch gaat en er moest uitgezocht worden hoe dit nu in orde kon gemaakt worden omdat Hermes niet in Nederland wordt verkocht, dit had ik al meerdere keren doorgegeven aan Amac.

Uiteindelijk is mijn horloge klaar om opgehaald te kunnen worden. Mijn man en ik gaan naar de Amac winkel en ja hoor wie helpt mij dat is Julian die al de eerste keer niet zo vriendelijk was. Al heel snel kwam er een discussie en irritatie. Ik had op dat moment geen zin meer om met hem te praten en dat ook aangegeven. Hij liep met mijn horloge weg en zei dan krijg je het toch niet!
Mijn man en ik zijn weggegaan en ik heb gebeld naar Amac om dit aan te geven.

Vervolgens 2 dagen later gebeld met Amac en aangegeven dat ik niet meer mijn horloge daar wil gaan ophalen want ik laat mij niet zo behandelen door niemand!

Uiteindelijk heb ik de leidinggevende gesproken Berry deze begreep in eerste instantie mijn situatie en zou kijken wat hij kon doen. Later op de dag werd ik gebeld dat er 2 keuzes was. 1 product opsturen naar mijn huisadres of 2 ophalen in de winkel en niet waar deze collega bijna is.

Ik heb gekozen voor keuze 1, Berry heeft aangegeven dat hij moet uitzoeken hoe het werkt met opsturen en zou erop terug komen. Na 1,5 week ben ik zelf gaan bellen en kreeg te horen dat Berry op mijn antwoord wacht welke keuze ik ga maken, was een beetje verbaast maar toch per mail bevestigd met adres gegevens.

Na 1,5 week hoor ik niks en niks ontvangen. Bel ik weer krijg ik te horen wij gaan het uitzoeken en ik heb gezegd graag wil ok vandaag nog antwoord, ja hoor mevrouw ik bel u later. Nou dus niet! Volgende dag bel ik en geef ik aan dat ik een leidinggevende wil spreken en het nu echt zat ben!!!

Krijgt Berry weer aan de telefoon en het gaat al gelijk mis, ik spreek duidelijk mijn irritatie uit en dat wordt niet in dank afgenomen. Hij vraagt mij om rustig te praten maar ik ben heel erg boos en kan dat op dat moment niet, want ik wil mijn irritatie kwijt. Wordt al weken aan het lijntje gehouden en tot mijn verbazing ligt na 3 weken nog steeds mijn horloge in de winkel! Berry verteld dat het met UPS heel lang kan duren voordat ik mijn horloge in huis heb en dat er een uitzondering gemaakt wordt daardoor duurt het langer. Het gesprek escaleert zo erg dat Berry tegen mij zegt je kan het gaan ophalen in de winkel en telefoon wordt opgehangen zonder in mijn oor.

Ik ben mega teleurgesteld in jullie service!

Zoals afgesproken met Amac dat ze mijn horloge gaan opsturen. En mijn klacht serieus gaan nemen!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amac

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amac nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patricia Pherai