Klacht: Reparatie fiets

op 28 mei 2016 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Begin maart heb ik fietsenwinkel ingeschakeld met een klacht over mijn electrische fiets,ondersteuning viel zo uit tijdens het fietsen! Ik moest de accu en oplader naar ze opsturen,na 1,5 week kreeg ik de accu en oplader terug,verder niet op de hoogte gehouden wat ze hadden ontdekt maar kon zelf zien dat ik een nieuwe oplader had gekregen,nu kon ik weer fijn fietsen,dacht ik! Maar het probleem was niet verholpen,de ondersteuning viel weer uit en met een rugprobleem is fietsen dan extra zwaar als die het niet doet! Dus ik weer contact gezocht met fietsenwinkel,nu leek het hun beter dat zij de fiets retour kregen zodat ze het konden gaan onderzoeken! Bij ophalen had ik al mijn twijfels aangezien de fiets zomaar in d bestelbus gezet werd,ik zei nog tegen die man,zo beschadigd de fiets toch? Ohnee maar ging goed! Ik heb tussentijds constant zelf moeten bellen hoe de vorderingen waren met mijn fiets want werd niet gebeld of gemaild! Maar na 3 weken kwam de fiets weer retour! Anderhalf uur thuis zitten wachten werd ik gebeld,de fiets was per ongeluk naar het ophaalpunt gebracht! Of ik er een probleem mee had om de fiets de dag erna zelf op t halen,nee hoor! Dus mijn partner komt d dag erna bij het ophaalpunt en wil d fiets meenemen,blijkt dit niet mijn fiets te zijn maar wel de bon! En waar mijn fiets was? Dat konden ze me niet vertellen,herhaaldelijk contact gezocht met fietsenwinkel en ze gingen het uitzoeken. Zelf maar weer gebeld en jahoor de fiets was terecht en kwam mijn kant op! Dus een afspraak gemaakt voor een dag dat de fiets gebracht werd! Dat was gister,na bijna 2 maanden zonder fiets dacht ik hèhè,ik kan weer fietsen! De bestelbus stond voor en k liep erna toe,mijn fiets komt weer zo uit die bus,zonder bescherming of wat! De fiets is aan 1 kant op meerdere punten beschadigd,stuur is krom,handrem krom en beschadigd,jasbeschermer rammelt en los! En wetende dat mijn fiets zonder kras of wat erna toe gebracht werd! Ik ben altijd zeer zuinig op mijn spullen en nu heb ik een fiets van een jaar die zo beschadigd is! Wij hebben gelijk fietsenwinkel gebeld en er werd ons verteld dat wij een mail met foto’s moesten sturen! Dat hebben wij gedaan en nu ook vriendelijk verzocht dat er nu actie ondernomen wordt want hier gaan wij niet akkoord! Mijn fiets heb ik terug maar daar heb je alles meegezegd! En ze beloven telkens binnen 2 dagen contact met je op te nemen maar telkens gebeurd dit niet! Ik mag er toch vanuit gaan dat als ik mijn fiets ter reparatie opstuur ik deze op dezelfde manier weer terug krijg?

Of ik wil mijn geld terug of een nieuwe fiets!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 30 mei 2016 om 11:23 geantwoord

Beste Klant, Ten eerste onze welgemeende excuses voor alles wat er misgegaan is. Ik heb u hierover een e-mail gestuurd. We gaan de fiets terughalen naar Amsterdam en met urgentie in behandeling nemen. We stellen een schaderapport op en nemen contact met u op over een gepaste oplossing Mvg, Hester

Heeft op 31 mei 2016 om 15:59 geantwoord

Mijn klacht is helemaal nog niet opgelost! Nu zou vandaag mijn fiets opgehaald worden,zit ik de hele middag te wachten maar word k net opgebeld dat d chauffeur autopech heeft! En vandaag niet meer langs kan komen! Dus nee t vertrouwen dat het goed komt is er niet! Vanmorgen zelf weer met fietsenwinkel moeten mailen omdat ik geen tijd doorgemaild heb gekregen of een sms via xxl pakket! Telefoonstoring! Maar zou vanaf 1500 of ervoor opgehaald worden! Om 1630 n belletje dat ze dus niet komen! Dus nee het is absoluut nog niet opgelost en gaat het keer op keer niet goed!

Bericht van Fietsenwinkel

11 maanden geleden - Beste klant, Wat fijn dat we er toch nog samen uit zijn gekomen. Gelukkig konden we uw fiets sneller dan verwacht weer opknappen. We wensen u heel veel fietsplezier! Met vriendelijke groet, Hester

Alle klachten die gemeld zijn door Liliansjoerd