Klacht: Reparatie en service BCC extreem slecht

op 30 augustus 2018 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Laptop tot 2 keer toe opgestuurd ter reparatie. Reparateur kan zogenaamd de fout niet vinden. In de winkel kunnen ze niets voor me doen. Klantenservice zegt ook dat het helaas ophoud. Laptop valt onder garantie voorwaarden. Loop al ruim een jaar met een defecte laptop BCC negeert dit volledig.

Gewenste Oplossing:

Laptop gerepareerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BCC

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BCC nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 03 september 2018 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 09 september 2018 om 11:23 geantwoord

Klacht nog steeds niet opgelost, laptop kwam terug meteen weer dezelfde problemen.
Heb nu screenshots, en foto's van de blue screen en errors en de specifieke fout die zich afspeelt. Ga zo weer terug naar de winkel om het product voor de 3/4 keer te laten opsturen naar de reparatieservice. Hopelijk kunnen jullie nu wel serieus je best doen het probleem op te lossen. Ironisch ook dat jullie niets vinden en dat in het systeem van de Asus klantenservices al sinds April 2018 vast staat wat het probleem is. Zoals gewoonlijk heeft BCC dus weer schijt aan z'n klanten.

Alle klachten die gemeld zijn door BCCLowService