Klacht: reparatie en levering Sony Playstation 4 Pro 1 TB

op 30 mei 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Goedemorgen,
WE hebben op 5 mei jl. een kapaotte Playstaion 4 Pro 1 TB voor reparatie opgestuurd naar uw bedrijf in Goes(kosten€ 42.!!).Deze reparatie heeft veel langer geduurd dan gepland en daar is heel veel E mail werk mee gemoeid geweest.Eindelijk was het apparaat klaar en er werd een datum afgesproken,dat de Playstation vandaag bij mijn kleinzoon zou worden afgeleverd (tussen 13.00 en 18.00 uur(bevestigd per E mail).Wie schetst mijn verbazing dat ik een uurtje geleden een mail kreeg dat het apparaat nog bij u staat en dat deze pas na de Pinksteren (dinsdag of woensdag)Na alle toestanden rond de reparatie was dit de klap die hard aankwam.ER kwam stoom uit de oren van mijn kleinzoon en die en ik ook snappen niet dat de grote Bol.com geen kans heeft gezien dat het apparaat toch nog vandaag in Zwolle zou worden afgeleverd.Pogingen via uw klantenservice zijn allemaal mislukt.Dit lijkt op een geval van de wet van Murphy maar dit had Bol.com toch moeten oplossen.Julllie hebbven service toch hoog in het vaandel staan.Ik ben benieuwd naar uw commentaar. K.Woonink

Als u mij echt tevreden wilt stellen dan moet u mij het aankoopbedrag terugbetalen want dan kan ik mijn kleinzoon oolk weer kalmeren,

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door herb ik niet