Klacht: Reparatie electrische fiets

op 18 augustus 2016 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een electrische fiets gekocht bij fietswinkel. De fiets werd geleverd en betaald toen bleek dat hij kapot was, 14 dagen wachten…… dat ie werd gerepareerd. Door een ongeluk is de fiets ter reparatie terug gestuurd op 15 juni 2016. Tot nu toe is de fiets nog steeds niet terug en wordt er ons van alles beloofd. Ze zeggen overal begrip voor te hebben maar er wordt niets geregeld. Er moet een nieuw frame worden geleverd, dat hoeft toch niet zo lang te duren? Gezelle is toch een fabriek waar meerdere fietsen per dag de band afrollen? Door de verzekering is ruim een maand geleden al uitbetaald, hiervoor had ook een nieuwe fiets kunnen worden geleverd.
De klachtenafhandeling en de klantenservice is zacht gezegd k****n. Zoals wij er nu in staan raden wij iedereen zaken doen met fietswinkel af.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de fiets zoals beloofd nu gerepareerd afgeleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 19 augustus 2016 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Douwsma,

Wat vervelend dat u een ongeluk heeft gehad. We doen er alles aan om de reparatie snel te voltooien, maar zijn hierin afhankelijk van de fabrikant. We hebben het frame binnen gekregen en gaan uw fiets uitgebreid testen. We houden u op de hoogte.

Met vriendelijke groet,
Hester - Fietsenwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door douwsma