Klacht: Reparatie duurt te lang

op 14 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb een S7, welke waterdicht zou moeten zijn. Nadat mijn telefoon in het water is geweest blijkt er toch iets niet goed te zijn bij de connector. Samsung service center gaat m gratis maken, hoort bij de service. Super! Binnen 5 werkdagen zou hij klaar moeten zijn. Scherm dat vast zit aan de connector moet vervangen worden, want ze zijn aan elkaar verbonden en de lijm vd scherm laat los. Het zou heel lelijk zijn als deze er weer terug op gezet zou worden. Scherm was niet op voorraad dus duurt iets langer. Geen probleem, ik wacht wel. Na eind 2de week nog steeds niet gemaakt en service center weet ook geen idee wanneer de schermen geleverd worden. Ik zou contact op moeten nemen met Samsung. Zij zeggen dat service center beter zicht hebben op de leveringen van onderdelen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. medewerker samsung kan ook niks zeggen want hij weet t niet. Op site van samsung is het ook erg onduidelijk hoe men kan mailen naar hen. Geen reactie over compensatie of eventueel een andere telefoon aangezien de mijne nog nieuw is. Niks over dat ze ermee aan de slag gaan en dat ik teruggebeld wordt over hoe of wta. HELEMAAL NIKS. Zo’n groot bedrijf en dan gaan ze zo met de klant om.

Ik heb deze telefoon nodig voor in de zaak. PIN betalingen gaat via smartphone, dat loop ik nu mis. Het zou fijn zijn als ik deze week mijn telefoon terug heb of compensatie vanuit Samsung.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jesje2577