Klacht: Reparatie duurt nu al vanaf 24 juni 2016

op 20 september 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Destijds aangeschaft harman kardon cineast twee van1700 euro. Met garantie tot en met oktober 2016. Op 24 juni 16 apparaat aangebodeniet bij bcc rosmalen ter reparatie. Via uw fliaalrosmalen verstuurd naar raparatieafdeling harense smid. Na weken apparaat opgehaald bij uw filiaal in rosmalen. Bij aansluiten apparaat thuis geeft apparaat dezelfde storing als waarvoor ik hem had opgestuurlijk. Apparaat zelf naar ossgebracht gebracht. Bij doormelding aldaar bleek appartement wederom niet functioneerde. Na weken weg appartement klaar opgehaald eethuis gei stalletjes. Wederom geen geluid. RETOUR naar harense smid voorreparatie. Bij doormeten wederom stuk. Bij eerste reparatie moederboard vervangen. Nu weer moederboard besteld. Tot op heden nog steeds bij reparatieafdeli g harense smid.
Reeds beklag ingediende bij harense smid. Normaal is bij eenlangdurige reparatie dat men een ieuw aparaat krijgt aangeboden. Maar de harense smid heeft geen nieuw spullen. Wij doenalleen reparatie. Mogelijk kunt ucontact opnemen met bcc.
Vandaar deze reactie naar u.

Tot op heden verre van tevreden

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 22 september 2016 om 10:27 geantwoord

Beste heer, mevrouw Hopstaken,

Het is jammer dat de Harman Kardon nog niet naar wens functioneert.
U heeft destijds een All-In Service Certificaat aangeschaft.
Dit betekent dat u 72 maanden een beroep kunt doen op gratis reparatie.

In het certificaat staat dat het vervangen van een defect apparaat hier niet onder valt.

Ik raad u aan om het apparaat opnieuw te laten repareren.

Marlies
Medewerker Customer Care

Heeft op 25 september 2016 om 17:30 geantwoord

Dit is wel heel simpel. Je koopt een duur apparaat. je koop er een garantiecertificaat bij en op moment dat je dat nodig hebt is dit waardeloos.Apparaat is vanaf 24 juni 2016 in reparatie ondertussen drie keer op en neer gereden naar Oss, reparatieafdeling HARENSE SMID. Tot op heden geen enkel resultaat voor oplossing van het probleem.
Opmerking u heeft geen garantie afgesloten ,bij langdurige reparatie, kan een apparaat worden vervangen.
ik heb de pech ???????? koop een duur apparaat bij de Harense Smid. Ondertussen is de Harense Smid overgenomen door BCC.
Ja, pech want Harense Smid repareert allen maar, kan ook eventueel geen nieuw apparaat leveren.
uiteindelijk , daar ga je dan als klant.
laat maar repareren. en als uiteindelijk na misschien tien keer op en neer rijden naar oss omdat het apparaat niet functioneert, wat dan?

DUS EEN VETTE NEEN WAT BETREFT DE OPLOSSING.

Alle klachten die gemeld zijn door J.hopstaken