Klacht: Reparatie betr. broek die binnen 2 keer dragen kapot ging en de service betr. vragen rondom de klacht

op 08 maart 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Op 20 januari een broek gekocht, na 2 keer dragen kwam er een gat in de knie. Toen ik belde met Wehkamp werd mij gevraagd of ik direct een nieuwe broek wil, in de veronderstelling dat deze broek wel retour zou worden genomen een nieuwe broek laten toesturen. Tot 3 keer toe een verkeerde broek toegestuurd gekregen. Toen heb ik besloten maar helemaal een andere broek te nemen. Deze gehouden. Er is een zgn. servicerapport over de kapotte broek gemaakt, waarin staat tot mijn grote verbazing ‘broek is gerepareerd en retour gestuurd.’ Ik krijg dus mijn kapotte broek gewoon terug waar een gat op de knie is gereapeerd. Heb de broek overigens nog niet. Maar de medewerker van de klantenservice kan mij ook niet meer vertellen dan wat er in het rapport staat.

Als ik het bedrag van de kapotte broek gedeclareerd krijg op de nieuwprijs van de broek die ik nu heb. Ik hoef de kapotte broek niet gerepareerd weer terug.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 08 maart 2016 om 15:38 geantwoord

Goedemiddag,

Ik heb het even nagekeken. Waarschijnlijk is er iets misgegaan toen je de klacht aanmeldde en heb je het bestelnummer niet vermeld. Daarom is de broek naar onze reparatie afdeling gegaan, waar andere artikelen gerepareerd worden.

De broek is nu naar ons warenhuis verzonden, waar de 'normale' procedure opgestart wordt. Dit betekent dat de broek bekeken zal worden en indien je klacht gegrond wordt verklaard, krijg je het aankoopbedrag terug. De melding die je in het systeem ziet staan is een melding dat het retour gaat naar ons warenhuis, niet naar jou.

Het wordt dus opgelost, echter is het zo dat het proces wat langer kan duren. Je krijgt binnen 3 weken na aankomst bericht dat het artikel retour is verwerkt.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,
webcareteam wehkamp

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemorgen, Zodra de klacht is afgehandeld zal het aankoopbedrag van de oude broek worden teruggestort op de rekening. Op deze manier stellen wij je niet verplicht om een nieuwe aankoop te doen. Uiteraard mag dat wel en zal er dan bij de nieuwe aankoop een nieuwe factuur komen. Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Heeft op 26 april 2016 om 19:58 geantwoord

ER is NOG niks opgelost

Reactie van de melder van de klacht TABM

1 jaar geleden - Na het laatste bericht van Wehkamp heb ik nog niks gehoord over de nieuwe broek die na 2 keer dragen kapot is gegaan. Geen broek retour en ook geen geld retour.

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedenavond, Wat duurt dat lang zeg, mijn oprechte excuses! Ik heb de gegevens er voor je bijgepakt en zie inderdaad dat er nog niets mee is gebeurd. Bij deze heb ik het bedrag afgeboekt en dit zul je zo spoedig mogelijk op je bankrekening zien. Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je verder nog vragen hebben helpen wij je graag. Met vriendelijke groeten, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door TABM