Klacht: Reparatie

op 18 oktober 2016 over Amac in de categorie Computerwinkels

Geachte heer/ mevrouw,

Een aantal weken geleden bracht ik op aanraden van Apple zelf mijn kapotte I Phone 6 naar de A mac in Spijkenisse. Er werd mij verteld dat ik, als er geen defect kon worden ontdekt 42,50 zou moeten betalen. Een aantal weken later kon ik mijn toestel ophalen en 42,50 betalen. Ze hadden geen defect geconstateerd. Echter bij het in gebruik nemen van de telefoon direct dezelfde klachten. A mac maar weer gebeld. Ik mocht het toestel weer langs brengen. Maar….. ik moest 42,50 afrekenen als er niets gevonden werd. Daar voelde ik niet voor en heb Apple zelf gebeld. Apple gaf aan dat ik de telefoon naar hun zelf mocht opsturen. Nog dezelfde week kreeg ik van Apple een vervangend toestel.. A mac maar weer gebeld.. dit was hun antwoord:

Beste mevrouw Splunter,

Ik kon u telefonisch helaas niet bereiken. Graag mail ik met extra informatie over uw reparatie.

Helaas heeft de manager van onze technische dienst het verzoek om de €42,50 te crediteren afgewezen. Onze algemene voorwaarden geven aan dat wanneer een iPhone niet bij ons is gekocht en/ of het probleem niet onder garantie kan worden vervangen (of niet wordt geconstateerd), de servicekosten gehandhaafd blijven.

Raoul
Amac Customer Care
care@amac.nl
088 -7706000 (lokaal tarief)

Wij zijn erg nieuwsgierig naar hoe jij het contact met onze klantenservice (via care@amac.nl) hebt ervaren. Het enige wat jij hoeft te doen is twee vragen te beantwoorden. Het neemt slechts twee minuten van jouw tijd in beslag en helpt ons te blijven verbeteren.

Klik hier om deel te nemen aan het klanttevredenheidsonderzoek van Amac.

Bedankt voor de feedback!

De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen, verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen, dan wel te verspreiden. De genoemde prijzen zijn onder voorbehoud van tussentijdse wijzigingen. Aan dit bericht inclusief eventuele bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden. Amac aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten. Bekijk de algemene voorwaarden van Amac op www.amac.nl.

Zelf vind dit wel een hele makkelijke manier van A mac om geld uit de zak te kloppen van de consument in ruil voor zeer slechte service.

Vr groet, Marieke

42,50 retour op mijn bank rekening

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Amac over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door M van Splunter