Klacht: Reourzenden.

op 11 september 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

2 aug deed ik een bestelling die bestond uit 3 items. Bestelnr.202870376. 1 van deze items was 8 Kappa .onderbroeken maat M. Ik had ze in zwart besteld en kreeg groengele. Deze wilde ik retourneren en vroeg een retour sticker aan. Hierover kreeg ik 8ag. een mail dat het ong. 2 werkdagen zou duren. Hierna heb ik niks meer van Koopjedeal vernomen tot 25 aug. Toen kwam er een herinnering dat ik nog moest betalen.

Ik zou nu willen dat U me eerst een retourstikker stuurt. Daarna 8 zwarte broeken in maat M stuurt en daarna ben ik gaarne bereid de rekening te voldoen. Nou zult U misschien zeggen dat ondergoed niet geruild kan worden, maar deze zitten nog gewoon per stuk in de plastic verpakking.en zijn er niet uit geweest omdat ik gelijk zag dat het de verkeerde kleur was.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 11 september 2018 om 19:41 geantwoord

Beste H. Brefeld,

Wat vervelend dat u het verkeerde artikel heeft ontvangen.

U heeft al een retour aanvraag gedaan zie ik in ons systeem. Ook heeft u reeds contact gehad via onze chat.
Zodra wij uw retourzending ontvangen, zullen wij deze verwerken en het juiste artikel naar u toezenden.

Excuses voor het ongemak.

Roos
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Brefeld