Klacht: reourproblemen ticket 20028216

y bakker op 11 december 2019 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

ik heb een jurk ontvangen die totaal anders is dan het plaatje . klacht ingediend. moest een foto van de jurk en barcode toesturen. ticket 20028216:dat heb ik gedaan. Ik ontving weer een mail dat ik een cadeau bon kon ontvangen te besteden bij lightindebox. of de jurk terug sturen en zelf de retour kosten betalen. Daar was ik het niet mee eens omdat ik de fout niet heb gemaakt wil ik niet voor de kosten opdraaien. En nog steeds geen gegevens ontvangen waar ik de afschuwelijke jurk naar toe moest sturen. dus ik weer een mail gestuurd dat ik geen tegoed bon wil maar retourneren. vervolgens krijg ik een mail dat ik als ik de link open de oplossing kon zien en dat als is het er niet mee eens ben contact op kan nemen met de supervisor. Beide links werken niet maar ze sluiten wel de ticket . dat is toch te gek voor woorden..de link die ik gekregen heb is:https:www.lightinthebox.comindex.php?main pageticket after detailid20028216.
als ik hier op klikte kon ik een bericht typen maar deze kon niet verzonden worden . dus ik zit met een foeilelijke jurk ben 59 euro armer en kan niets doen .

als ik de jurk kan retourneren kosteloos en mijn geld terug gestort krijg

Alle klachten die gemeld zijn door y bakker