Klacht: Misverstand boeking (723258348)

Felix Heeger op 25 november 2022 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Geachte heer, mevrouw,

Op 6 okt. 2022 hebben we via u een auto gehuurd en daar 235,66 euro voor betaald.
Toen we op de luchthaven in Malaga aankwamen ( vluchtnummerFR2576) om middernacht 12 okt. vonden we het moeilijk om het kantoor van OK Mobility te vinden.
Uiteindelijk wel gevonden, maar het kantoor bleek toen inmiddels gesloten te zijn.
We besloten om dan maar een taxi te nemen naar ons hotel en de auto de volgende ochtend op te halen.

Op donderdagochtend, 13 okt., kregen we te horen dat onze auto er niet meer was en dat we het geld óók niet terug konden krijgen.
Na letterlijk úren van bellen en wachten kregen we te horen dat we naar Clickrent moesten gaan.
Inmiddels waren we al bijna een dag kwijt van onze vakantie en aardig wat geld aan 2 taxiritten.
Die donderdagmiddag begon onze vakantie met een auto van Clickrent.
Maar niet vóór we weer opnieuw betaald hadden (273,83 euro)

Dit voelt voor ons heel oneerlijk en het heeft de start van onze vakantie wel een beetje verpest.
Tot slot wil ik u vragen het laatste bedrag aan ons terug te betalen; we hadden immers al een keer betaald.

In de hoop dat alles op een misverstand berust verblijf ik in afwachting van uw reactie.
Felix Heeger
[email protected]
Nederland
06-16619001 (tel)

Met teruggave van het laatst genoemde bedrag (273,83 euro)
En écht tevreden met ook nog teruggave van 40 euro aan gemaakte taxikosten

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Felix Heeger