Klacht: Rentalcars en/of AVIS Italie maken er een potje van.

op 18 mei 2016 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

De volgende mail is aan AVIS en Rentalcars.com verstuurd:
LS,

Het betreft referentienummer 528916910, factuurnummer I09056603014406

De auto is via Rentalcars.com geboekt voor een bedrag van € 279,35.
De huurprijs was volgens de bevestiging o.a. inclusief volledige bescherming. Als volgt gespecificeerd in diezelfde bevestiging:
• Cascoschadevermindering (CDW),
• WA-Dekking (TPL),
• Diefstalbescherming (TP),
• Luchthaventoeslag,
• Wegenwacht,
• Lokale belastingen,
• Premium locatietoeslag.
• Ook de enkele reistoeslag zou inclusief zijn (0,00 FREE)
Tot mijn ontsteltenis bedraagt de totale rekening van AVIS maar liefst € 657,64.
Dit wordt mede veroorzaakt doordat ten onrechte de brandstof in rekening is gebracht ( €56,94 heb ik inmiddels zelf met Avis geregeld en wordt gecrediteerd, factuurnummer: C09056690059653)), de voucher payment €220,02 zou hebben bedragen i.p.v. de €279,35 die ik aan Rentalcars.com heb betaald.
Verder moest ik nogmaals aan AVIS betalen voor:
• CDW (€80,–),
• TP (€123,96),
• Pechhulp (€ 14,–)
• Luchthaventoeslag (€51,88)
• Auto Registratie Kosten ??? (€8,20).
In totaal € 278,04 extra + het verschil van het voucher bedrag € 59,33 = € 337,37
Alle voornoemde kosten zouden volgens mij in het contract dat ik met Rentalcars.com heb afsloten zijn opgenomen. U begrijpt dat ik hier absoluut niet akkoord mee ga. En verzoek u per omgaande te antwoorden en met Rentalcars.com tot een vergelijk te komen.
Uiteraard verwacht ik dat het ten onrechte betaalde bedrag ( €337,37) op mijn creditcard account wordt teruggeboekt.

Een mail van dezelfde strekking is ook naar Rentalcars.com verstuurd.

Relevante e-mails en een PDF versie van de pre-paid voorwaarden zijn bijgevoegd.

Als het tenonrechte betaald bedrag is teruggeboekt op mijn creditcard

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FranseFranc