Klacht: renovatie werken in Darkhill hotel te laat doorgeven aan de klant

op 07 juli 2017 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Beste,

Ik heb een vlucht , hotel en wegvervoer geboekt via jullie site. De desbetreffende hotel is Darkhill hotel.Tijdens mijn boeking stond nergens maar dan ook nergens vermeld dat er renovatiewerken gaan uitgevoerd worden en dat zwembad , fitnessruimte, etc.. gesloten zouden zijn tijdens de maanden juli en augustus!!!! Pas vandaag ben ik te weten gekomen van die renovatiewerken. Ik heb jullie direct gecontacteerd.Ik had niet veel opties. Ik had maar 1 uur de tijd om hotel te annuleren anders kon ik naar mijn centjes fluiten. Ik heb het bedrag van hotel terug gekregen maar het bedrag van wegvervoer (77 euro) niet!! Terwijl het helemaal mijn fout niet was!! En dan begon de zoektocht naar een ander hotel wat me heel veel stress bezorgde. Ik zocht een gelijkaardig hotel namelijk met zwembad, gratis ontbijt en niet te ver van de bezienswaardigheden.De prijzen zijn erg gestegen. Na veel zoeken heb ik uiteindelijk eentje gevonden maar nogal prijzig namelijk 1269,24 euro wegvervoer niet inbegrepen! Ik begrijp niet waarom jullie zo\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\’n hotel als Dark hill hotel in jullie lijst hebben opgenomen. Een hotel waar renovatiewerken aan de gang zijn en waar geluidsoverlast is en waar de recreatieplaatsen gesloten zijn. Ik begrijp nog steeds niet waarom jullie dat pas een week na mijn boeking hebben vermeld !!! Dat is echt spelen met de voeten van de klant.

Ik zal pas tevreden zijn als jullie de vervoerskosten van 77 euro gaan terugbetalen en de extra kosten die ik heb moeten betalen voor het hotel . De vorige hotel was 709,10 euro en deze hotel heeft me 1269,24 euro gekost. Dus het verschil van de 2 bedragen zouden jullie terug moeten storten. En natuurlijk de wegvervoer van luchthaven naar Grand Asiyan Hotel en terug.ik heb ook lang zitten bellen met Expedia. Ik zou ook graag willen dat de telefoongesprekken vergoed wordt.
Gelieve het verschuldigd bedrag op mijn mastercard te storten want de visakaart is niet meer in werking.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Farid Barkan