Klacht: Zure satesaus

op 02 september 2019 over Remia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Serveertip, niet kopen! Controlesysteem deugt van geen kanten (zie eerdere tig klachten)
Helaas ….. kindjes al een kwart bord saté op , ik neem een hap zo zuur als het maar kan. Alles weggegooid! Grootte pot kant en klaar satesaus 850 gram houdbaar tot 01-2020 . IDIOOT! Na een geregelde klant nooit meer! Mochten mijn kinderen of ik hiervan alsnog ziek worden stel ik u aansprakelijk voor de daaruit voortvloeiende kosten (niet werken, niet naar school enz) , u levert namelijk geen deugdelijk (voedings) product af! ik hoef ook geen tegoedbon of weet ik het, nooit meer! Gadverdamme

Gewenste Oplossing:

Na revisie op controlesysteem !

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Remia over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Remia in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Remia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Remia

Heeft op 05 september 2019 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Betreft: klacht Remia Satésaus - zuur

Geachte heer Van Spankeren,

Hiermee willen wij graag reageren naar aanleiding van uw mail m.b.t ons product Remia Satésaus.
Remia betreurt het dat u een opmerking heeft over één van haar producten
en zal er alles aan doen om deze klacht naar tevredenheid af te handelen.

Graag ontvangen wij van u de lotcodes (L...tijd...THT) om uw klacht te kunnen registeren.

We zullen per separate post na ontvangst van deze gegevens,
een onderzoek starten en een nieuw product naar u toesturen.

Vertrouwende erop u met bovenstaande naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Margot de Wit - Overbeek
Verkoop Binnendienst
Afd. Consumenten Service
Bel gratis (ma-vr) tussen 9.00 en 12.00 uur: 0800-0 222 555

Remia C.V.
Antwoordnummer 32
3720 ZC Den Dolder

Bericht van Remia

11 maanden geleden - De heer D. van Spankeren Willem Mulierhof 1 1067 SH AMSTERDAM12 september 2019Betreft: klacht Remia Satésaus kant en klaar – satésaus is zuur Geachte heer Van Spankeren, Hiermee willen wij graag reageren naar aanleiding van uw klacht met betrekking tot ons product Remia Satésaus kant en klaar.We vinden het jammer dat u het klachtproduct en de productcodes niet meer in uw bezit heeft. Hierdoor kunnen wij de oorzaak van uw klacht niet achterhalen. Wij betreuren het ten zeerste dat u een klacht heeft over ons product, ondanks onze strenge technische- en kwaliteitscontroles. Uw klacht hebben wij daarom ter kennisgeving doorgestuurd naar de bedrijfsleiding. Bij een volgende productie zal hier extra aandacht aan gegeven worden.Als dank voor uw reactie om ons van uw bevindingen op de hoogte te stellen, sturen wij u per separate post een nieuw product, alsmede enkele andere producten van Remia. Vertrouwende erop u met bovenstaande naar tevredenheid te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Remia C.V.Afd. Consumenten Service Bel gratis (ma-vr) tussen 9.00 en 12.00 uur: 0800-0 222 555

Alle klachten die gemeld zijn door Echtnooitmeer