Klacht: Zure en klonterige saté saus

op 13 oktober 2019 over Remia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

We hebben een potje saté saus gekocht (265 lm) en dit is al de 2e keer op rij dat de saté saus zuur is en je klonten ziet! Echt heel vies!

Saté potjes die wel goed smaken!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Remia over deze klacht.

Bericht van Remia

5 maanden geleden - Betreft: klacht Remia Satésaus - zuurGeachte mevrouw Geerlings,Hiermee willen wij graag reageren naar aanleiding van uw mail m.b.t ons product Remia Satésaus. Remia betreurt het dat u een opmerking heeft over één van haar producten en zal er alles aan doen om deze klacht naar tevredenheid af te handelen. Graag ontvangen wij van u de lotcodes (L..tijd...THT) om uw klacht te kunnen registeren.We zullen per separate post na ontvangst van deze gegevens, een onderzoek starten en een nieuw product naar u toesturen. Vertrouwende erop u met bovenstaande naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet, Remia Consumentenservice

Reactie van de melder van de klacht Veranocarlijn

5 maanden geleden - Wij hebben de potjes meteen na het proeven weggegooid. Ter aanvulling: we hebben de potjes bij 2 verschillende winkels gekocht

Bericht van Remia

5 maanden geleden - Mevrouw C. Geerlings Vinkenstraat 10 5953 AT REUVER 14 oktober 2019Betreft: klacht Remia Satésaus kant klaar – zuurGeachte mevrouw Geerlings, Hiermee willen wij graag reageren naar aanleiding van uw klacht met betrekking tot de Remia Satésaus kant klaar.Onze kwaliteitsdienst is een onderzoek gestart en vermoedt dat uw klacht veroorzaakt is door een storing op de productielijn waarbij het kuipje niet goed is gesealed. Hierdoor is het product enige tijd met zuurstof in aanraking geweest met genoemde klacht als gevolg. Uiteraard had de operator deze fout moeten merken en melden, hetgeen helaas niet is gebeurd. Hiervoor bieden wij u onze verontschuldigingen aan.Wij betreuren het ten zeerste dat dit, ondanks de strenge technische- en kwaliteitscontroles is gebeurd en hebben alles in werking gesteld om herhaling van deze klacht. Inmiddels zijn er diverse aanpassingen gedaan en deze kuipjes zullen medio november verkrijgbaar zijn.Als dank voor uw reactie om ons van uw bevindingen op de hoogte te brengen en ter compensatie, ontvangt u per separate post een nieuw kuipje Remia Satésaus kant klaar, alsmede enkele andere producten, waarin u naar wij vertrouwen, de kwaliteit zult herkennen die u van ons gewend bent.Wij vertrouwen erop u met deze informatie naar tevredenheid te hebben ingelicht. Met vriendelijke groet, Remia C.V.Afd. Consumenten Service Bel gratis (ma-vr) tussen 9.00 en 12.00 uur: 0800-0 222 555

Reactie van de melder van de klacht Veranocarlijn

5 maanden geleden - Super bedankt! Fijn dat het zo serieus opgepakt wordt en dat er een verklaring is.

Alle klachten die gemeld zijn door Veranocarlijn