Klacht: Zure bedorven Satesaus

op 10 juli 2019 over Remia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ontevreden over de aankoop van Remia Satésaus 8710448690740, tht 11-2019, L9135 15:16 Ik wilde vandaag bami eten, voor 15 euro gehaald bij de keurslager en wilde daarbij satésaus eten. Deze bij de Plus gekocht, de verpakking zat op een normale manier dicht, maar zag er bij het in de pan doen korrelig uit. Bij het opwarmen werd eea gladder. Maar niets vermoedend, misschien een beetje vreemde geur, maar dacht aan de kruiden van de bami, hebben we onze borden gevuld en eea gemengd. Bij het eten betrof de smaak zuur! Nog een paar happen en een lik uit het pannetje bleek de saus zuur en vies ;-( te smaken. Kortom, hopende dat we niet ziek worden ;-(, hebben we alles maar in de afvalbak gedeponeerd. Geen eten meer, ei gebakken hmmmm ;-( Ik heb foto’s die ik hierbij niet kan toevoegen en het restant bakje waaruit de pindasaus is gekomen. Hoe en wat nu verder?

Onkostenvergoeding 15 euro voor aangeschaft eten, wat we weg hebben moeten gooien. Mja nieuw potje hoeft voor mij eigenlijk niet meer, vertrouwen wel beetje verloren, ook omdat we toch gewoon gegeten hebben met alle risico's van dien.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Remia over deze klacht.

Bericht van Remia

10 maanden geleden - Geachte heer mevrouw Jocker,Hiermee willen wij graag reageren naar aanleiding van uw bericht. Wij betreuren het dat u een onaangename ervaring heeft opgedaan met onze Remia Satésaus en zullen er alles aan doen om deze klacht naar tevredenheid af te handelen.Graag ontvangen wij u uw volledige adres om uw klacht te kunnen registreren en te compenseren.Vertrouwende erop u met deze informatie voldoende te hebben ingelicht.Met vriendelijke groet, Remia Consumentenservice

Reactie van de melder van de klacht slakje

10 maanden geleden - Ik heb u 2 mails gestuurd naar de Remia Consumentenservice. Gezien ik mijn persoonsgegevens niet op deze site openbaar wil maken, kunt u deze vinden in de u toegestuurde mails. Het zou fijn zijn hierop een reactie te krijgen dan kan ik evt. ook de gemaakte foto's toevoegen. En nogmaals het gaat mij niet op 1 nieuw potje satésaus, maar een terugbetaling van mijn gemaakte kosten voor het eten wat ik weg moest gooien door dit voorval.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Remia in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Remia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Remia

Heeft op 19 juli 2019 om 09:50 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door slakje