Klacht: Saté saus overstuur

op 13 september 2019 over Remia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Remia over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Remia in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Remia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Remia

Heeft op 17 september 2019 om 10:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Betreft: klacht Remia Satésaus - zuur

Geachte mevrouw Van As,

Hiermee willen wij graag reageren op uw bericht m.b.t ons product Remia Satésaus.
Remia betreurt het dat u een opmerking heeft over één van haar producten
en zal er alles aan doen om deze klacht naar tevredenheid af te handelen.

Graag ontvangen wij van u, indien nog beschikbaar, de lotcode (l...) en de tijd zoals vermeld op het betreffende product, om uw klacht te kunnen registeren.

We zullen per separate post na ontvangst van deze gegevens,
een onderzoek starten en een nieuw product naar u toesturen.

Vertrouwende erop u met bovenstaande naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Verkoop Binnendienst
Afd. Consumenten Service
Bel gratis (ma-vr) tussen 9.00 en 12.00 uur: 0800-0 222 555
Remia C.V.
Antwoordnummer 32
3720 ZC Den Dolder

Alle klachten die gemeld zijn door Maritvdh