Klacht: Saté saus overstuur

op 13 september 2019 over Remia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Remia over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Remia in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Remia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Remia

Heeft op 17 september 2019 om 10:29 geantwoord

Betreft: klacht Remia Satésaus - zuur

Geachte mevrouw Van As,

Hiermee willen wij graag reageren op uw bericht m.b.t ons product Remia Satésaus.
Remia betreurt het dat u een opmerking heeft over één van haar producten
en zal er alles aan doen om deze klacht naar tevredenheid af te handelen.

Graag ontvangen wij van u, indien nog beschikbaar, de lotcode (l...) en de tijd zoals vermeld op het betreffende product, om uw klacht te kunnen registeren.

We zullen per separate post na ontvangst van deze gegevens,
een onderzoek starten en een nieuw product naar u toesturen.

Vertrouwende erop u met bovenstaande naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Verkoop Binnendienst
Afd. Consumenten Service
Bel gratis (ma-vr) tussen 9.00 en 12.00 uur: 0800-0 222 555
Remia C.V.
Antwoordnummer 32
3720 ZC Den Dolder

Bericht van Remia

5 maanden geleden - Helaas geen informatie ontvangen.

Bericht van Remia

5 maanden geleden - Mevrouw M. van As Lingedijk 58 4197 HC BUURMALSEN 04 oktober 2019Betreft: klacht Remia Satésaus kant klaar – zuurGeachte mevrouw Van As, Hiermee willen wij graag reageren naar aanleiding van uw klacht met betrekking tot de Remia Satésaus kant klaar.Onze kwaliteitsdienst is een onderzoek gestart en vermoedt dat uw klacht veroorzaakt is door een storing op de productielijn waarbij het kuipje niet goed is gesealed. Hierdoor is het product enige tijd met zuurstof in aanraking geweest met genoemde klacht als gevolg. Uiteraard had de operator deze fout moeten merken en melden, hetgeen helaas niet is gebeurd. Hiervoor bieden wij u onze verontschuldigingen aan.Wij betreuren het ten zeerste dat dit, ondanks de strenge technische- en kwaliteitscontroles is gebeurd en verzekeren u dat wij alles in het werk zullen stellen om herhaling van deze klacht in de toekomst te voorkomen.Als dank voor uw reactie om ons van uw bevindingen op de hoogte te brengen en ter compensatie, ontvangt u per separate post een nieuw kuipje Remia Satésaus kant klaar alsmede enkele andere producten, waarin u naar wij vertrouwen, de kwaliteit zult herkennen die u van ons gewend bent.Wij vertrouwen erop u met deze informatie naar tevredenheid te hebben ingelicht. Met vriendelijke groet, Remia C.V.Margot de Wit – Overbeek Verkoop Binnendienst Afd. Consumenten Service Bel gratis (ma-vr) tussen 9.00 en 12.00 uur: 0800-0 222 555

Alle klachten die gemeld zijn door Maritvdh