Klacht: RELATIEPLANET ACTIVEERT MIJN PROFIEL!!

op 09 juli 2012 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Opeens krijg ik zomaar weer “matches” van Relatieplanet.De laatste matches heb ik ontvangen op 26-7-2010!! Ik heb mij destijds uitgeschreven, maar toen kreeg ik steeds SPAM: eindejaarsaanbiedingen, herstaanbiedingen over het Datingcollege, en heb mij toen hiervoor afgemeld. En dan opeens: weer 2x!!!mail omdat ik jarig ben geweest en ook die eindejaarsaanbieding krijg ik 2x. 2 jaar later!!! En hup, tussen alle “nieuwe matches” ook meteen weer SPAM : “Relatieplanet is jarig”, “| zet jezelf niet buitenspel”…..
Dus Telegraaf: ik hoop dat u een goed argument heeft? Ik heb nl. al een afspraak met mijn advocaat gemaakt want u lapt alle privacy- en spamwetgeving aan uw laars.

ONMIDDELLIJK mijn gegevens verwijderen uit de database en bevestigen. Login is Odette32

Telegraaf

Heeft op 01 november 2017 om 15:23 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, dan kunt u ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice via het volgende telefoonnummer: 088 – 824 82 42 of via ons online klantportaal op www.mijnmedia.nl!

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Het Webcare team van De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door odette32