Klacht: Relance Braadpan Coating laat los

op 13 februari 2017 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Ik heb 1,5 jaar geleden deze pan gekocht met 2 jaar garantie. Op een gegeven moment begon de coating zowel binnenin als aan de buitenkant los te laten. Heb gemaild met Ibood met fotos erbij die gaven aan dat dit inderdaad onder garantie viel en ik het product moest aanmelden via de website. Dit geprobeerd kon echter geen reden selecteren en dus niet verder in het retour proces.

Na e-mailcontact hierover en het opsturen van de gevraagde screenshots kreeg ik te horen dat er geen garantie meer op het product zou zitten. Aangeven dat ik het hier niet mee eens was omdat ik het gekocht heb met 2 jaar garantie. Een email verder kreeg ik te horen dat er een fout was gemaakt en het product inderdaad onder garantie viel.

Het product opgestuurd naar ibood, netjes een bevestiging met fotos van het ontvangen van mijn pakket (23 jan).

Krijg zojuist een email dat het loslaten van de coating niet onder de garantie zou vallen, als compensatie wouden ze me wel 20 euro kortingsbon geven. Heb aangegeven dat ik hier niet akkoord mee ben omdat ik van mening ben dat het hier om een product of productiefout gaat.

Vervangende pan of geld terug.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ibood

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ibood nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ibood in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ibood een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ibood

Heeft op 16 mei 2017 om 11:47 geantwoord

Beste Lizet,

Bedankt voor je bericht.

Onze excuses voor de late reactie op jouw e-mail berichten. We zien in ons systeem dat we op 16 maart een refund hebben aangemaakt. We gaan ervan uit dat je het bedrag inmiddels hebt ontvangen.

Alsnog onze excuses voor het ontstane ongemak.

iBOOD Webcare Team

Heeft op 15 februari 2018 om 11:56 geantwoord

Ondertussen al een jaar geleden maar wil toch nog even mijn kant van het verhaal bij deze klacht hebben staan. Heb uiteindelijk inderdaad maar een refund van 20 euro genomen gezien ik geen zin had om nog langer hier tijd en moeite in te steken. Heb zelfs nog contact gehad met de producent van deze pan die ook bevestigde dat het niet zou moeten, het is echt te belachelijk voor woorden hoe Ibood op deze manier onder haar verplichtingen uitkomt en ze de gok nemen dat je toch geen jurdische procedure start voor het nakomen van standaard garantie. Voor mij nooit meer Ibood.

Alle klachten die gemeld zijn door amraohs