Klacht: Rekening voor niet thuis zijn

op 02 september 2015 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb een rekening ontvangen van Feenstra verwarming dat ik niet thuis was op 27/08/2015. De kosten zijn € 45.00 voor de voorrijkosten.

Dat ik mij op die dag niet thuis bevond klopt ook wel omdat ik nooit melding heb ontvangen dat op dit dag onderhoud zou zijn.

Nou blijkt Feenstra verwarming wel vaker dit soort grappen uit te halen wanneer ik zo zoek op Internet.

Ik verwacht dat de factuur onmiddellijk wordt geannuleerd en dat ik bewijs ontvang dat de rekening is annuleerd.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 08 september 2015 om 09:13 geantwoord

Geachte heer H*******,

Allereerst willen wij u bedanken voor het melden van uw klacht. Dit stelt Feenstra in staat de service te verbeteren. Wij verzekeren u dat wij alle vormen van feedback gebruiken ter verbetering en continuering van de service en dienstverlening. Daarnaast willen wij u onze welgemeende excuses aanbieden voor de factuur die u heeft ontvangen. Dit is zeker niet de service die u mag verwachten van Feenstra.

Helaas moeten wij concluderen dat er een en ander is misgegaan. U heeft nooit een bericht ontvangen voor het inplannen van een onderhoudsafspraak en derhalve heeft u deze afspraak nooit kunnen bevestigen. De factuur is onterecht opgesteld en zal worden gecrediteerd. U hoeft de factuur niet te voldoen. Wij hebben de verantwoordelijke afdeling verzocht u een creditfactuur te doen toekomen. Deze zult u op korte termijn ontvangen.

Feenstra Webcare^RB

Alle klachten die gemeld zijn door martijnhiemstra