Klacht: rekening voor niet ontvangen product

op 01 februari 2018 over Weloveshop in de categorie Internetshops - Algemeen

Geachte heer/mevrouw,

Half november heb ik bij Weloveshop een bestelling gedaan voor 3 headlampen (3 kopen, 2 betalen en portovrij) en achteraf betalen.
Begin december werd er echter 1 antiverblindings zonnebril afgeleverd, die ik dus niet besteld had. Wel kreeg ik een rekening van 1 headlamp die ik dus niet had ontvangen.
Daarover gemaild eerst naar Billink b.v. die de incasso blijkbaar verzorgt en vervolgens naar Weloveshop met de vraag hoe ik onder rembours de zonnebril kan retourneren. Geen bericht terug ontvangen en ook geen headlampen.
Vervolgens meerdere keren een aanmaning van Billink b.v. met extra aanmaningskosten. Wederom geschreven over de gang van zaken, geen antwoord, behalve dat de brieven ontvangen waren. Verder geen inhoudelijk antwoord
Vandaag van “Aanmaningontvangen.nl” een bericht met de incasso verhoging van € 40,- en of ik maar voor 1 februari wil betalen.

U begrijpt: van betaling mijnerzijds zal geen sprake zijn. Laat ze eerst maar eens inhoudelijk voor de dag komen en antwoord geven op mijn vraag hoe ik onder rembours de zonnebril kan retourneren. Of ik alsnog de headlampen wil is zeer de vraag. Sinterklaas is al geweest en ik had ze cadeau willen doen aan mijn zonen. In Weloveshop heb ik geen vertrouwen, waant stel dat ik die alsnog wederom bestel, ik hou mijn hart vast wat ik dan weer in mijn schoenen krijg geschoven.
Ik begrijp dat ik niet de eerste ben die een probleem heeft met aflevering van Weloveshop.

Eerst wil ik, conform nederlands gebruik, antwoord op mijn emails die ik in december en januari naar Weloveshop en Billink heb gestuurd. Niet alleen een bericht: \"We hebben u e-mail goed ontvangen\".
De zonnebril hoef ik niet, dus die graag retour onder rembours, zoals ik reeds begin december heb aangegeven.
Ik heb begrip voor het feit dat \"Waar gewerkt wordt, ook fouten kunnen worden gemaakt\". Maar daar volledig aan voorbij gaan, gaat er bij mij niet in.

Reactie van de melder van de klacht 5Bergen.

8 maanden geleden - Gisteren kreeg ik een e-mail dat er nu geen Headlamp meer in rekening wordt gebracht, maar nu de wel ontvangen, maar niet bestelde Xstreme Vision. Er wordt nu dus toegegeven dat er geen Headlamp is bezorgd, maar een Xtreme Vision, en of ik die dan wil betalen. Voor het gemak hebben ze de prijs van de Xtreme Vision gelijk gehouden aan die van de Headlamp. Deze laatste was ongeveer 3 x zo duur. Ik heb ze daarover gemaild waarom ze nooit op mijn klacht van 9 december zijn ingegaan hoe ik de niet bestelde Xtreme Vision onder rembours kon retourneren. Hierop heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen, alleen maar aangepaste productomschrijvingen. Kortom ze weten niet wat er besteld of geleverd is. Maakt niet uit, betalen zult gij!!

Alle klachten die gemeld zijn door 5Bergen.