Klacht: Rekening van 110 euro terwijl we hebben proberen op te zeggen

op 03 oktober 2017 over Usenet in de categorie Internet Diensten

We hebben ons aangemeld voor de testperiode bij Usenet op 06-07-2017, na wat opzoekingwerk diezelfde dag nog zagen we allerlei klachten van Usenet. We hebben het contract dus ook onmiddellijk proberen te annuleren. We vonden nergens een e-mail adres, op 08-07-2017 hebben we dan telefonisch geprobeerd het contract stop te zetten, hier kregen we een automatisch bericht dat zei, dat we onze boodschap moesten inspreken en dan werd het in orde gebracht, dit dus gedaan maar niet dus. Nog enkele aanmaningen per mail gehad, erop geantwoord en ze zeggen dat we niks kunnen doen, dat we niet hebben opgezegd en dat het contract dus nog steeds loopt. Intussen ook een aanmaning in de bus met de mededeling dat als we niet betalen het naar het incassobureau gaat. Ik ben dus echt niet van plan te betalen eh!

Als ze stoppen met mij te contacteren en ons contract annuleren!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Usenet

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Usenet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stephanie931