Klacht: Rekening ontvangen van betaling die aan mijn aandacht is ontsnapt

op 07 oktober 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Ik heb een rekening gekregen van 25,48€ omdat er een betaling aan mijn aandacht is ontsnapt ivm overstappen van bank nu heb ik de rekening waar normaal elke maand het bedrag werd afgeschreven ook nog in mijn bezit en ik ook geen herringering van betaling gehad maar meteen een rekening heb altijd netjes rekeningen betaald allemaal automatische incasso heb contact gehad met ewp maar het zijt zo ik moes gewoon betalen maar daar trap ik niet in want een verzekering mag niet meteen een rekening sturen zonder een herrinering gestuurd te hebben staat overal duidelijk op internet maar helaas voor mij eerste en laatste keer verzekerd geweest bij ewp

De maandelijkse kosten betalen die ik normaal betaal en niet 15€ extra omdat er 1 keer een rekening is ontgaan aan mijn aandacht

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EWP European Warranty Partners SE

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EWP European Warranty Partners SE nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Tim1991