Klacht: rekening niet elke maand

op 02 augustus 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg de facaturen die ik moet betalen niet elke maand. Als ze dan komen is het een betalingsherinnering.
IK vind dit zeer vervelend en voel me een wanbetaler, terwijl ik die rekening van nog geen 40 euro makkelijk kan betalen elke maand

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevereden als ik elke maand de rekening krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 02 augustus 2017 om 15:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer P***,

Hartelijk dan voor uw bericht.

Naar aanleiding van uw geplaatste bericht hebben wij telefonisch contact met elkaar gehad. Zoals besproken hebben wij u inmiddels voorzien van het benodigde formulier per e-mail.

Mocht u aan de hand van dit schrijven nog vragen hebben, willen wij u vragen deze te richten tot webcare@feenstra.com.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Feenstra webcare

Alle klachten die gemeld zijn door J.D.R.C. Peek