Klacht: Rekening mbt zorgtoeslag

op 19 juli 2016 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vrouw heeft met mijn dochter van 18 rechtstreeks via de site van de belastingdienst mbv mijn dochter haar DIGI D haar zorgtoeslag aangevraagd. Tot onze verbazing werd er geld afgeschreven van mijn dochter haar rekening door zorgtoeslag.nl. Dit bedrag konden wij nog terugboeken , maar nu krijgen wij een aanmaning met een verhoging …??!!

Gewenste Oplossing:

Wij willen een dat zorgtoeslag.nl kan aantonen dat dit via hun is aangevraagd en niet rechtstreeks via de site van de belastingdienst, wat wij n.l. kunnen aantonen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 09 september 2016 om 10:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Drachten2014