Klacht: rekening geblokeerd

op 13 januari 2014 over SNS Bank in de categorie Banken

omdat ik niet meer tevreden ben om bij sns door te gaan.
na het insturen van de benodigde formulieren is er tot op heden nog niks over geschreven
ik heb woensdag gebeld naar de klanten service van sns waarom er nog niks gebeurd was.
het antwoord was dat het nutoch wel zo langzamerhand zou moeten gebeuren.
Woensdagavond thuis gekomen even gekeken en ja hoor rekening geblokkeerd,dus denk zal nu aan het verwerken zijn .
Donderdag middag nog even kijken ja hoor rekening geblokkeerd en alle fondsen bestaan nog bij sns
heb de klantenservice gebeld deze meneer kon mij niet de reden geven waarom de rekening geblokkeerd was
werd doorverbonden naar de beleggings afdeling waar ik een vrouw aan de lijn kreeg die klant vriendelijkheid duidelijk nog niet had uitgevonden
ze had gelijk kommentaar dat ik me fondsen maar had moeten verkopen en dan bij de andere broker opnieuw moest beginnen.
ja dank je de koekoek.
ze kon verder niks doen mbt de blokkering.
toen ik aan haar vroeg dus nu kan ik dus niet eens meer aan mijn eigen geld kan komen
zei ze; goedenmiddag en gooide de telefoon er op
is dit de service ?
nu nog steeds een geblokkeerde rekening ik kan niks handelen geen orders inzetten sta vast bij sns kan niet aan mijn eigen centen komen
blij als alles overgeschreven is voor mij na 20 jaar sns nooit geen sns meer

als de rekening eindelijk naar de andere broker is overgeschreven

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

Bericht van SNS Bank

3 jaren geleden - Hallo Jorgo, Ik begrijp dat het erg vervelend is dat dit proces zo moeizaam verloopt. Ook is de genoemde reactie van mijn collega zeker niet netjes, onze excuses hiervoor. Vanochtend heeft mijn webcare-collega Marnix gereageerd op je bijdrage op SNS Community. Aan de hand van je klantgegevens die je ons via Klacht.nl hebt doorgegeven, verzoeken we de afdeling Beleggen om deze situatie zo snel mogelijk op te lossen en contact met je op te nemen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Nanda SNS Bank Webcare

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SNS Bank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SNS Bank

Heeft op 15 januari 2014 om 09:36 geantwoord

Hoi Jorgo,

Gisteren heeft mijn collega je gebeld om de situatie te bespreken. Ik begrijp dat de afspraak is gemaakt dat deze je op de hoogte houdt totdat de portefeuille daadwerkelijk is uitgeleverd.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Nanda
SNS Bank Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door jorgo