Klacht: Rekening achteraf

op 09 juli 2016 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in mei een auto gehuurd bij Goldcar.
Nu keek ik net op mijn bankrekening en zag dat er een bedrag via mijn creditcard is afgeschreven maar totaal onduidelijk waarvoor. Nou had ik in italie een parkeerbon opgelopen maar die bedraagt 41€..
Heb op internet gezocht naar een telefoonnummer van Goldcar maar kan niks vinden.
Met vr gr
Andre Froeling

Gewenste Oplossing:

Als mij uitgelegd is waarom die €80 is afgeschreven

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Andre Froeling