Klacht: Rek geblokkeerd

op 20 juli 2015 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 21 juli 2015 om 07:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Zoals vaker aangegeven kunnen wij je niet verder helpen. Ik kan begrijpen dat het ontzettend vervelend is dat je rekening is geblokkeerd. Voor meer informatie verwijs ik je door naar de verantwoordelijke afdeling. Mijn collega kan je direct helpen of doorverbinden met je juiste afdeling. Je kunt contact opnemen via: 020 22 888 88 (lokaal tarief).

Groet,

Deniz
ING Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door C.K