Klacht: Reistijd

op 18 mei 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Elke keer komt de bus te vroeg en rijd dus gewoon weg. Als de bus officieel om 08:25 moet komen, rijd hij om 08:20 al langs en wacht dus niet bij de halte wat eigenlijk wel moet. Dit is al meerde keren voorgekomen dat de bus elke keer te vroeg is en niet wacht.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als hij op tijd komt, want de tijd dat hij er eigenlijk MOET zijn is niet voor niks bepaald, en als hij dan iets te vroeg is dat hij dan alsnog bij de halte wacht tot dat het ECHT tijd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Charlydanse15, Om je klacht verder in behandeling te nemen ontvang ik graag aanvullende informatie. Kun je aangeven om welk lijnnummer het gaat, in welke richting je reist en bij welke halte je instapt? Met vriendelijke groet, ^Sietse Klantenservice Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 juni 2018 om 20:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Charlydanse15,

We hebben geen reactie van je ontvangen. Daarom sluiten we deze klacht.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen door een reactie te sturen bij deze klacht of via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Charlydanse15