Klacht: reis verzetten

op 07 juni 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

ik heb al sinds februari mijn vakantie naar Spanje geboekt ok op 27 juni alles prima betaald, ik wachtte alleen nog op mijn tickets.
Vervolgens wordt ik vandaag gebeld met het nieuws dat ik mijn reis moet verzetten naar 1 juli omdat er geen genoeg aanmeldingen waren voor 27 juni..

En als ik het naar 2 juli wilde verzetten moest ik ook nog eens 50 euro per persoon bij betalen.

ik heb geen vergoeding of zo gehad enige wat ze me konden aanbieden is gratis annuleren als ik niet op 1 of 2 juli wilde gaan.. ( ik heb overigens zelf een annulering\’s verzekering dus ik heb er zo ie zo niks aan)

ik vind het gewoon een beetje absurd, dus met moeite heb ik het toch verzet naar 1 juli.. daarvoor moest ik wel weer alles regelen met werkt en weet ik veel allemaal..

door deze ervaring denk ik niet dat ik nog vaker ga boeken bij Corendon .

Ik wil een vergoeding of een deel van me geld van de ticket, want door dat ik 5 dagen later reis loop ik 5 dagen werken mis. want ik had al vrij opgevraagd waardoor ik extra dagen vrij moest opvragen omdat ik die dagen niet terug kon innen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yorena lima