Klacht: Reis Turkije

op 12 augustus 2020 over Vakantiediscounter in de categorie Reizen Algemeen

Wij hebben op 22 sept een reis geboekt naar Turkije maar wegens de corona zien we dit niet zitten. Ik stuur al vanaf 25 juni 2020 mails met de vraag wat de annuleringskosten zijn of wat met omboeking maar krijgen nooit antwoord. Ook weten we dat corendon niet vliegt en ons hotel gesloten blijft dit seizoen. Nu dreigen ze over te gaan naar een incassobureau als we niet betalen! Hoe kan dit in godsnaam?? Je moet toch niet betalen voor iets waar je niet naartoe kan?? En we willen desnoods zelf annuleren, hoeft hier toch geen incassobureau aan te pas komen? Als je de revieuws leest zijn er meer mensen met hetzelfde probleem, word het dan eens geen tijd dat er iets aan gedaan word? Kunnen die hier echt mee blijven verder doen? Mensen bestelen noem ik dat! Binnenkort zijn ze failliet en zijn de mensen alles kwijt, telt zelfs een voucher niet meer! Ik weet als ze blijven bestaan dat wij er nooooit nog zullen boeken! 0/10 voor klantenservice krijgen ze!

Dat ze eindelijk eens antwoorden op onze vraag wat de annuleringskosten zijn zodat wij als nog kunnen annuleren zonder extra kosten van een incassobureau

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantiediscounter

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantiediscounter nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sylvanes