Klacht: reis omboeken Tunesie

op 03 juli 2015 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

geen gelijkaardige reis meer te vinden voor die prijs , we zijn met 5 volwassenen en in Januarie geboekt konden genieten van een mooie vroegboekkorting , nu bij de lastminutes ofwel geen kamer ofwel geen vlucht ofwel meer betalen ofwel 2dagen kwijt ’s nachts aankomen ’s morgens vertrekken ( ,ook aan de telefoon konden ze mij niet helpen . We hebben er een half jaar naar uitgekeken , gespaard om met 3 afgestudeerde kinderen op reis te kunnen gaan . Bedankt neckerman !

Zou tevreden zijn als we toch op reis zouden kunnen gaan , goeie vluchten , kamer aan zwembad , 4 sterren , mooie scoore en voor dezelfde prijs zoals we geboekt hadden !

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

5 jaren geleden - Wij hebben klant in een bericht verzocht zijn reserveringsnummer door te geven, zodat wij aan de hand van zijn boeking de klacht kunnen onderzoeken en beoordelen. Team Customer Service Thomas Cook

Bericht van Neckermann Reizen

5 jaren geleden - Wij hebben klant wederom in een bericht verzocht ons zijn reserveringsnummer door te geven, Team Customer Service Thomas Cook

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Neckermann Reizen

5 jaren geleden - Wij hebben nog geen reactie mogen ontvangen, ik sluit hierbij de klacht. Team customer Service Thomas Cook.

Neckermann Reizen

Heeft op 16 juli 2015 om 12:30 geantwoord

16 juli 2015: Wij kunnen deze klacht niet oplossen, aangezien wij geen resereveringsnummer hebben ontvangen. We hebben hier herhaaldelijk om verzocht. Bij deze sluit ik de klacht.
Team Customer Service.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Neckermann Reizen beoordeeld.

Heeft op 16 juli 2015 om 15:45 geantwoord

heb ieder keer een mail terug gestuurd met het reserveringsnr weet niet hoe het komt dat jullie die niet ontvangen hebben staat nochtans bij mijn verstuurde berichten 04 NVB 37606544 NBE 04

Alle klachten die gemeld zijn door Sindy 12011971