Klacht: Reis naar Santa Suzanna, zaterdag geboekt

Mevrouw teleurgesteld. op 17 december 2019 over Vakantiediscounter in de categorie Reizen Algemeen

Ik had deze reis zaterdag om 22.30 geboekt en aanbetaald, bevestiging ontvangen. Direct vrij genomen en van alles geregeld op mijn werk. Maandag middag na 16.00 uur word ik gebeld ( door de vakantiediscounter) dat zij een fout in de prijs hebben gemaakt en dat de reis geannuleerd wordt. Ik zei nog dat kan toch niet, ja hoor dat recht hadden zij wist de dame mij te vertellen. Ik was op mijn werk en zei dat ik hier nu niet op in kon gaan en vroeg of er een mail gestuurd werd. Dat is gedaan met een verkeerde link naar de ANVR die ik niet kon openen. Een uur later was er weer een mail dat de reis geannuleerd was. Zonder excuses aan de telefoon er werd gewoon gezegd dat dat hun recht was, ik zei nog en als wij willen annuleren gaat dat heel moeilijk en brengt veel kosten met zich mee. Ja zei de dame dat is nu eenmaal zo.

Als wij ten minste een redelijk ander aanbod krijgen maar eigenlijk wil ik gewoon mijn geboekte reis gaan maken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantiediscounter

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantiediscounter nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw teleurgesteld.