Klacht: Reis kart online Kocht en geen Kart

op 13 mei 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 13 mei 2016 om 16:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Marilia Seabra,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan:

http://ryanair.com

met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Reactie van de melder van de klacht Mw Seabra

1 jaar geleden - Ik heb geen kart, en geen teruggeld. ik betaald een enkele reis eindhooven- porto portugal. en vandaag ik ander kocht. ik betaald twee kartejs. dit is normaal? Ik ben boos, zonder mijn geld

Heeft op 16 mei 2016 om 17:06 geantwoord

Ik betaald twee keers een kart. Waar is mijn geld ? Dit is normaal?

Alle klachten die gemeld zijn door Mw Seabra